Рибалка 25.01.16 на ставках біля с. Ставчани і Зарожани

Рубрика: Розповіді

25-01-16-01     Почалася відлига, яка загрожувала розтопити лід на озерах і річках. Тому три сміливих рибалки вирушили на зимову риболовлю на озера.

Склад рибальської експедиції був наступний:

• автор цього оповідання і основна діюча особа у відеокліпі – Дімон-рибак;
  • Андрій – максимально досвідчений і дуже уловистий рибак, як кажуть, такий і в калюжі буде ловити;
  • Славік – практично професіонал на літніх рибалках і початківець на зимовій рибалці.

Після вчорашньої рибалки у с. Макарівка ми досить сильно втомилися і вирішили виспатися. Зібралися і виїхали з міста близько 10-ої ранку. За наводкою знайомого озеро біля с. Ставчани знайшли швидко.

Температура повітря була -2ºС. Під’їзд до озера по грунтовій дорозі метрів 300 з підйомами, спусками, поворотами на підйомах і спусках. І якби за день підтануло, виїжджати було б важкувато.

Атмосферний тиск вранці був 751 мм рт. ст. Протягом дня тиск падав і до вечора становив 744 мм рт. ст. Класична зміна погоди. Була сильна хмарність і кілька разів намагався піти сніг.

Ми забурились в центрі озера. Глибина складала приблизно два метри. Я встановив п’ять жерлиц в очікуванні щуки. Живцем служили дрібні карасики.

25-01-16-03

За 1,5 години ми не побачили жодної покльовки, а в одному кутку озера сиділи близько десяти рибалок і ловили на зимові вудки з поплавцями дрібного карасика, розміром із мізинець. По моєму у мене живець був більший.

У цей момент Славіку зателефонував знайомий і сказав, що на озері у с. Зарожани хоч і слабо, але клює середнього розміру окунь і іноді попадається велика плотва. Ми швидко зібралися і хвилин за 20 переїхали на нове місце.

Озеро посеред села Зарожани було досить великим. На льоду рибалили близько 50 рибалок. Ми відразу взялися за справу. Я знову встановив жерлицы і почав ловити окунів. Між окунями мені попались дві плотви. Щоб зловити місцевого окуня доводилося активно грати з короткими паузами, а плотва взяла на стоячу вудку.

25-01-16-02

Кльов був не активний, але регулярний. Кожні 5-10 хвилин вдавалося зловити рибку. Всі рибалки переходили від лунки до лунки в пошуках окуня, а я синів на одній лунці, спостерігаючи за жерлицями, і час від часу витягав рибку. За пів дня мені попалося 20 окунів і дві плотви. Андрій зловив 18 а Славік 5 окунів.

На відео, яке викладено нижче, можете подивитися, як смугасті красені вистрибують з лунки.

У сутінках ми зібралися і поїхали додому. На цій риболовлі ми отримали не тільки естетичне задоволення від спілкування з природою, але й матеріальне. Не завжди вдається на зимовій рибалці зловити рибку. Цього разу нам пощастило. Рибалка вдалася.