Рибалка восени 2015 року с. Кормань

Рубрика: Розповіді

Korman_1Рибалка на Новодністровському водосховищі в кінці вересня 2015 року біля с. Кормань Кельменецького району Чернівецької області.

Випало три вільних дня і я з другом прийняли рішення провести їх захоплюючи і з користю на рибалці. На мою думку, рибалка починається вже з моменту збору, загрузки всіх необхідних речей для повноцінної рибалки. Почали загружатись з 6:00 ранку в п’ятницю.

Для успішної рибалки нам знадобилось: човен надувний резиновий 270 см BARK, човен надувний резиновий 330 см ZODIAK, мотор для човна MERCURY 3,5 к.с., мотор для човна PARSUN 15 к.с., каністри з бензином, спільні мішки, коліматори, чохли зі спінінгами і фідерами, рогачі, підсак, наживки, ящики з приманками, прикорми, відра, ліхтарики, газовий балон, посуд і т.д.

І самі необхідні речі: два розкладних крісла, розкладний стіл і дівідішка з акумулятором (для перегляду на дозвіллі фільмів). По задуму, спати повинні були або в машині, або в човнах, тому палатку не брали з метою економії місця. Акуратно і ретельно упакували все це у ВОЛГУ (ГАЗ 2401). Справились приблизно до 10:00.

По дорозі зробили декілька зупинок для здійснення закупок. Приманки і прикорми – це для риби, продукти і напої – це для нас любимих. До с. Кормань від м. Чернівці приблизно 150 км. Але відстань, яку необхідно подолати для виконання нашої задачі, досягнення поставленої цілі, тільки збільшує інтерес, підстьобує «апетит». Як кажуть: «Очікування щастя – краще самого щастя». І вже через якісь 3-4 години ми були на місці.

Прибувши на місце ми були неприємно здивовані і засмучені тим, що в результаті літньої засухи, рівень води у водосховищі впав метрів на 5-7. Оголилося намул покритий ракушками. В різних місцях відстань від води до твердого берега була різна. До неприємного запаху від мертвих ракушок наші носи швидко звикли, але підійти до води, м’яко кажучи, було складно. Моментально провалювались в намул по коліно або і глибше. Тому довго шукали місце, де можна було б підійти хоч якось до води, не загрузнувши в намулі.

І таке місце для нас знайшлось. Ми розмістились у невеликій затоці. Берег круто уходив у воду, але за то місце було кам’янисте. Можна було підійти до води і в недалекій перспективі спустити на воду човни. В інших місцях, через глибокий намул, зробити це було практично неможливо!

Знайшли більш менш рівну площадку для стільців і стола. Машину залишили вище на березі.

В нашому розпорядженні було ще пів дня і ми вирішили спочатку закинути по фідеру та розкласти табір.

Довгі фідерні палки не було сенсу використовувати, оскільки ми зупинились на місці з різким звалом глибини. Закидати кормушку далеко не було ніякого сенсу, тому що клювало вже в метрах 10-ти, 15-ти від берега. А судячи із кута під яким опускався шнур у ваду, глибина там була метрів 10. Таму я використав два короткий телескопа по 1.9 м.

Наживку використовували стандартну: опариш і кук на гачок, а в кормушку звичайну, магазинну прикормку на ляща. Погода була чудова: тепла, сонячна, повний штиль. Клювало кожні 10-15 хвилин. Попались декілька плотвичок і досить великі бички. В інших місцях вони ловились маленькі, з мізинець, а тут справжні монстри свого виду. Я їх зразу назвав «МОРСЬКИМИ». Попадались і світлі і чорні, як в Затоці. І всі досить крупні.

Korman_1

На фотографії я з уловом – бичок блондин.

Повинен зізнатись, основним завданням для себе на рибалці я поклав випробувати мотор MERCURY, який перегрів на попередніх рибалках. Зламалась помпа, яка качає водичку для охолодження двигуна, а я і не замітив. Після ремонту помпи виявилось, що вода тече просто з блока двигуна. Десь була тріщинка. Але знайшовся спеціаліст і на цю хворобу. Замінили прокладку, щось там шліфанули і в теплих, домашніх умовах, в бочці з водою, він працював нормально.

В перший день рибалки вирішили не виходити на воду. Хотіли по рибачити з берега. І отримали від цього величезне задоволення. На спінінг мій напарник спіймав декілька невеликих окунів. Вночі посиділи кілька годин біля фідерів, але без особливого результату. Клювала та сама дрібнота. Лящів не було. І з почуттям виконаного обов’язку відправились спати.

З ранку нас чекав сюрприз – досить густий туман. У затоці, де ми знаходились, це не було проблемою. Але якщо б ми вийшли на чорні на основне русло, де не видно берегів через туман, це могло б стати проблемою. Можна було легко заблукати. Вирішили почекати, поки туман розсіється.

Korman_2

Korman_3

Десь біля дванадцятої туман поступово зник і пробилось сонечко. Я спустив свій BARK на воду. Моторчик MERCURY легко завівся і неякий час я просто отримував задоволення від катання на човні по воді. Повний штиль, тепло, чудові пейзажі (дивіться відео нижче) …

Через деякий час мій напарник зібрав, накачав і спустив на воду ZODIAK довжиною 330 см з мотором на 15 коників. З початку його PARSUN не хотів заводитись, але через деякий час від завівся і пролетів біля мене, обігнав з такою швидкістю, ніби я стояв на місці. Занадто велика різниця в силі двигунів. 3,5 к.с. і 15 к.с. ніяк рядом не покладеш.

Хвилин 15 ми покрутились в нашій затоці, розлякуючи рибу іншим рибакам. На відео, яке викладено нижче, можете оцінити красу місця, де ми відпочивали, красу переміщення човнів по воді.

Далі я зібрав свій човен і ми разом відправились у мандрівку на його човні. Признаюсь, відчуття були, ніби летиш над водою у літаку. Човен просто летів над водою на великій швидкості. Оцініть самі:

Всю другу половину дня ми носились по водосховищу. Інакше це не назвеш. Заходили в затоки, виходили на основне русло, знов заходили в якісь ущелини. Місця дуже гарні! Купались, вода тепла, чиста. Просто отримували задоволення від спілкування один з одним, від свободи переміщення по воді, від красоти місць, які нас оточували. Це чудово, що такі місця є!

Korman_4

До вечора майже повністю спалили двадцяти літровий бак бензину. В сутінках, змучені, втомлені, але щасливі повернулися на базу.

На третій день, в неділю, з ранку також був туман. Поступово він розійшовся і я відправився на своєму човні поблеснити.

Абсолютно нічого не клювало. За кілька годин не було жодного удару. Бувають такі дні на рибалці. Але ж ми їдемо на рибалку не за рибою. Ми їдемо за позитивними емоціями, за спілкуванням з природою і один із одним. А за рибою їдуть в гастроном.

Я змінював місця блесніння, перепливав із однієї затоки в іншу. Зустрічав таких самих як і я «щасливчиків» на човнах. Блище до обіду стало душно і я вирішив скупатись.

Після водяних процедур я вибрався на кам’янистий, крутий берег, де мене очікував сюрприз: серед каміння, далеко від води і так само далеко від зарослого лісом берегу, росла гарна жовта квітка.
Korman_5

Як він там виріс серед каміння, в таку посуху, розуму не докладу. Але, на мою думку, фотографія вийшла гарною.

Потім я повернувся на базу. Ми без поспіху зібрались і до вечора повернулись у місто. Ще одна рибалка вдалась.