Риболовля 22.12.18 з льоду на озері «Рутка»

Рубрика: Розповіді

22-12-18-02Пару діб протримався мороз мінус – 5-8 ° С, на озерах сформувався прийнятної товщини лід, значить, пора на риболовлю. За кілометр від Чернівців знаходиться озеро «Рутка», знайомі нам порадили відправиться на риболовлю саме туди (ФОТО + ВІДЕО)

Біля восьмої години ранку вийшли на берег озера. Погода стояла похмура, температура повітря -5 ° С, легкий вітерець. Насамперед біля дамби, біля берега просвердлили пару лунок, перевірили товщину льоду. Як виявилося, лід намерз досить солідний, товщиною близько 20 см.

На риболовлю відправилися у двох:

• автор даного оповідання, фото і відео оператор – Дімон-рибак;
  • дуже досвідчений і уловистий рибалка – Сергій Михайлович.

Зрозуміло, поки я возився з камерою, Сергій Михайлович відразу біля берега відкрив рибальський рахунок – зловив одну плотву і мікро-окуня. Я вирішив розташуватися біля нього, і не прогадав. З початку зловив плотву, потім пару окунців, загалом  рибалка налагодилася. Нехай дрібна рибка, але все-таки клювала і ловилася.

Приблизно о 10-ій години ранку до нас підійшов білетер і люб’язно запропонував заплатити за риболовлю. На вигляд приємний, товариський хлопець, розповів нам яку рибу, де і на що ловлять інші рибалки, які улови були у рибалок в попередні дні та інше.

Тут я несвідомо зробив серйозну помилку – дістав гроші і передав з рук в руки білетеру. Він передав мені квиток і пішов у своїх справах.

Bilet_Rutka

Все – у нас обох клювання відрізало намертво! Напевно треба було покласти гроші на лід і відбігти на пару метрів. Можливо, це пов’язано з нещасливим номером квитка, але після оплати ми три години не могли навіть побачити клювання. Ходили по замерзлому озеру, свердлили лунки, шукали рибу, спілкувалися з іншими рибалками, але жодного клювання так і не побачили.

22-12-18-01

Знайшли стару замерзлу лунку в якій хвостом примерзла плотва. Рибка була жива, ворушила зябрами і намагалася плисти, але її хвіст був приморожений до льоду. Сергій Михайлович ножиком розколупав лід і рибка спливла.

Переміщаючись по льоду ми підійшли до рибалки, який стоячи на колінах ловив рибу, його можна сказати риба поставила на коліна.

22-12-18-04_Rybak_na_koleniach

Він розповів нам, що живе біля озера, постійно тут рибалить, але сьогодні слабо клює. З однієї лунки він взяв 12 плотвичок і далі як відрізало. Він загодовував плотву панірувальними сухарями, в надії затримати рибу на місці.

Нарешті о другій годині дня нас трохи попустило «закляття» білетера. З початку Сергій Михайлович зловив пару плотвичок, потім і мені попалася одна, по трохи почала ловитися рибка.

Погода весь день змінювалася на очах: ​​з ранку було досить похмуро, потім хмари розійшлися і виглянуло сонце, через годину знову хмари затягнули небо і до обіду навіть почав накрапати дрібний дощик, а після обіду знову виглянуло сонце. Можливо, нестабільне клювання було все-таки пов’язане з різкими змінами погоди.

Після обіду ми повернулися до дамби, я сів на старі лунки, а Сергій Михайлович забурився метрах в 20-ти від мене. Тут я почув його радісний вигук, мовляв щось по крупніше попалося. Я моментально схопив камеру і побіг до нього.

22-12-18-03

Як виявилося, Сергію Михайловичу на дрібну чорну мормишку зачепилася маленька щучка. Пощастило, причому пощастило обом: рибалці, тому, що попалася щучка і не відкусила мормишку, а щучці пощастило, тому, що її відпустили назад у воду.

22-12-18-02

Всю риболовлю нас супроводжувала на льоду місцева собачка. Я її періодично підгодовував бутербродами. Рибальський процес можна подивитися на відео, викладеному нижче:

Загалом, для себе я зробив висновок, для спортивної риболовлі це озеро дуже навіть підходить. Однак на водоймі, то там, то там ми бачили встановлені на льоду жерлиці. Ймовірно, якщо я зберуся на риболовлю знову на це озеро, слід взяти з собою пару жерлиць. З мальком тут проблем немає, можливо, попадеться пристойна щука.

До зустрічі. Всім, ні хвоста, ні луски.