Риболовля на Дністрі з 26 по 30 квітня 2018 року

Рубрика: Розповіді

Barsuk1Дана риболовля була б схожа на інші в цю пору року, за винятком одної події, яка сталася на п’ятий день риболовлі – до нас на берег прийшов БОРСУК. Особисто я перший раз в житті побачив в дикій природі борсука в метрі від себе. Дивний борсук бігав за нами, і в цю історію мало хто повірить, але у мене є незаперечні докази (ФОТО + ВІДЕО)

На цей раз на риболовлю відправилися на Дністер в с. Мосорівка Заставнівського р-ну Чернівецької області. У нерестовий період цього року ловити рибу на території сіл, територія яких прилягає до Дністра, заборонено, але між селами виділені спеціальні ділянки для любительської та спортивної риболовлі. Ознайомитися з такими ділянками Дністра можна в Додатку №1 до Указу про нерестову заборону 2018 року в Чернівецькій області, перейшовши за ⇒посиланням⇐. З цієї причини щоранку виїжджали на риболовлю на ці дозволені місця.

Вирушили на риболовлю в середу 25.04.18 ввечері удвох:

• автор даного оповідання, великий поціновувач рибалок і рибальських пригод, водій даної експедиції – Дімон-рибак;
  • досвідчений рибалка з величезним досвідом, який прекрасно знає місцеві рибальські місця – Олег.

А до кінця тижня до нас мали велике бажання приєднатися ще кілька рибалок. У четвер з ранку 26.04.18 вийшли на берег Дністра з вудками.

День перший – четвер 24.04.2018

З ранку Олег приготував прикормку, точний склад строго засекречений, але відомі два головні складових компоненти: у сусідів він взяв трохи корму, яким годують поросят і перемішав його з магазинною прикормкою.

04-05-18-04

Рибу планували ловити в проводку на поплавцеві вудки. Наживки навесні краще застосовувати живі, в нашому розпорядженні були стандартні опариш і хробак. Підгодували вибране місце і почали експериментувати з наживкою, дальністю закидання і глибиною.

В результаті, на відстані від берега 1-2 м на глибині близько півметра, строго на два опариша на гачку, прекрасно брала швея (уклія, верховодка). Між ними іноді проскакували підлящики, головні і плотва, але досить рідко і ми їх відпускали. За три години риболовлі у нас виходив приблизно такий загальний улов (фото нижче).

04-05-18-01

Після приїзду на базу ще 2-3 години чистили цю дрібноту, а далі займалися приготуванням риби. З швеї виходив прекрасний оселедець, також вона дуже смачна підсмажена на кукурудзяному борошні, але особисто моя найулюбленіша страва з швеї – гарячого копчення.

04-05-18-02

Почищену, помиту і замариновану протягом півгодини рибу укладали в коптильню, в нашому випадку в два поверхи. На дні коптильні викладали тріски фруктових дерев (вишня, яблуня).

04-05-18-03

Весь процес приготування риби проходив під суворим наглядом місцевих котів. Причому кожен день з’являлися нові, ймовірно вони передавали один одному, мовляв, тут є риба.

04-05-18-05

Далі коптильню ставили на вогонь. За час прогорання однієї закладки дров дрібна швея прекрасно встигала прокоптитись. Нижній шар виходив більш сухим, хрустким, майже як чіпси, а верхній вологішим і м’якішим.

04-05-18-06

Після охолодження страва готова до вживання.

Всі дні проходили приблизно за одним сценарієм, вранці на риболовлю, в обід чистимо і готуємо рибу, увечері відпочиваємо. За всі дні блесніння не приносило ніякого результату, на поверхні води не було жодного сплеску. Тому знову і знову поверталися до поплавцевих вудок. В одному місці з кращим результатом, в іншому з гіршим, але на поплавцеву вудку в проводку риб’яча дрібнота клювала всюди.

Немає сенсу описувати події всіх п’яти днів риболовлі, вони вийшли більш-менш однаковими, за винятком п’ятого дня.

День п’ятий – понеділок 30.04.2018

У неділю ввечері з Чернівців приїхали ще рибалки, а вранці на берег Дністра вийшли втрьох. До нас приєднався Андрій – наш спільний давній друг і досвідчений рибалка, з яким ми разом провели багато веселих днів на рибалках.

Олег безуспішно намагався блеснити, а я з Андрієм в проводку ловили швею. Десь через дві години риболовлі на березі метрах в 50-ти від нас з’явилась дивна тварина, розміром трохи більше середньої собаки, але якась приплюснута. Андрій мені порадив зняти її на відеокамеру. Я схопив камеру і підійшов ззаду до звіра на відстань витягнутої руки, як з’ясувалося пізніше це був борсук.

Barsuk1

Під час моїх колишніх зустрічей з дикими тваринами, з зайцями на дорозі або в полі, з козулями в лісі, вони моментально тікали, а цей звір розвернувся і побіг мені на зустріч. Від несподіванки, я кинувся від нього тікати в сторону до Андрія, до вудок. Мені пощастило, що цей хоробрий борсук бігав повільно і з зупинками, даючи мені час зорієнтуватися.

Barsuk3

На початку, коли Андрій побачив, як я тікаю від борсука, він почав сміятися, за секунду схопився і побіг переді мною. Вийшла досить весела картина: Андрій біг першим і кричав мені, – «Дімон кинь в нього палицею», я біг другим і відповідав, – «У мене немає палиці», а за нами радісно біг борсук.

Ми вибігли вгору до кущів, борсук спокійно пройшовся біля наших вудок, потім зрозумів, де ми і побіг до нас. У нас за спинами стояла машина, ми заскочили в машину і замкнули двері, хто знає, що на думці у цього дивного борсука, може він хворий або скажений, а може просто йому цікаво.

Борсук повільно, солідно підійшов до машини, в якій ми сиділи, обійшов пару раз навколо і не поспішаючи розчинився в кущах. Через пів години ми набралися хоробрості, і вийшли з машини. Інтерес до риболовлі вже був не той. Постійно озиралися, вслухалися в кожен шум, тріск гілки.

Більш детально всю риболовлю і зустріч з дивним барсуком, можна подивитися на відео, яке викладено нижче.

По дорозі додому всі активно обговорювали нашу зустріч з борсуком, звідки він тут узявся, адже раніше ніхто тут їх не бачив. Ось така цікава вийшла рибалка на Дністрі. Всім, ні хвоста, ні луски.