Риболовля з 29 по 31 липня на Дністровському водосховищі

Рубрика: Розповіді

11-08-18-01     Сезон дощів в цьому році дещо затягнувся, кожен день йдуть проливні дощі. Вода в річках висока і брудна. А хочеться половити хижака, поблесніть. Тому наш вибір водойми для риболовлі зупинився на Дністровському водосховищі. Рівень води там теж високий, але в його нижній частині вода чиста, придатна для блеснения з човна і з берега (ФОТО і ВІДЕО).

Вирушили на водосховище в неділю з ранку. Попередньо ми замовили два будиночки на базі →«Каньйон»←, яка знаходиться біля села Грушівці в Кельменецькому районі Чернівецької області.

Прибули на місце близько 10-ї ранку, а поселення в будиночки з 12-ти. Погода стояла похмура, сильно парило, але іноді пробивалося сонечко.

Щоб не витрачати дорогоцінний час відпочинку даремно, надули два гумові човни, поставили мотор і відправилися кататися по водосховищу, милуватися краєвидами, розглядати місцеві пам’ятки.

11-08-18-05

11-08-18-06

По дорозі зайшли на протилежному Хмельницькому березі, на базу «Ксенія». Прогулянка на човнах по Дністровському каньйону всім дуже сподобалася.

11-08-18-07

Після 12-ти поселилися в будиночки. Приємно порадувала виняткова чистота на території бази. Біля кожного будиночка альтанка, мангал, смітник. Трава скошена, чистота і порядок.

Вечором спустилися до Дністра (20 метрів від будиночків) і приступили до риболовлі з берега, прямо на території бази. Серйозно риболовлею займалися троє ентузіастів рибальської справи:

• завзятий рибалка, автор цієї розповіді, фото і відео оператор Дімон-рибак;
  • дядько Гена – рибалка з величезним досвідом і стажем, очевидно, його рибальський стаж більше ніж мені років (а мені поки 42 роки);
  • Ярик – рибалка з великим досвідом лову на р. Рейн (Німеччина), спеціалізується на ловлі хижої риби.

11-08-18-04

Я і дядько Гена закинули по парі фідерів на опариша, а Ярик намагався на різноманітні блешні, воблери та силіконові приманки зловити хижу рибу. Вечірня рибалка якось не дуже клеїлася. Фідери мовчали, а блешні Ярика постійно плуталися і застрявали в прибережних водоростях. Дядя Гена вирішив рибалити всю ніч, а я з Ярика пішли відпочивати в будиночки з думкою, відправиться з ранку шукати хижака з човна.

За ніч дядько Гена зловив пару десятків рибок. У нічному улові були пристойні карасі, підлящики, і пару пліток.

На наступний день я порядно проспав, поки поснідали, зібрали вудки, спустили на воду човен, вже було за 11 години ранку. Майже повний штиль часом змінювали легкі брижі на поверхні води.

На човні пішли вниз за течією Дністра. Під скелями, на великій глибині, блешні не приносило ніякого результату, тому перемістилися до протилежного берега. Там берег пологий, порослий лісом. Прибережний чагарник затоплений водою. Над водою стирчали тільки верхівки кущів. Цей берег здався нам більш перспективним.

11-08-18-02

Наше припущення незабаром підтвердилося. На 10-ти грамову вертушку час від часу траплялися окуні з долоню, а Ярику на силікон попався невеликий судачок, якого він, зрозуміло, відпустив.

11-08-18-01

В обід почав накрапати дощ. Але ми вирішили, що дощ нам не перешкода і продовжували шукати хижу рибу. Дощ все більше посилювався, ми промокли до нитки, але продовжували рибалити. З носа і вух капали краплі води, по спині і животі стікали краплі дощу. У човні набиралася вода, яку я час від часу черпав. Все було б ні чого, але коли мене повністю мокрого обдував свіжий вітерець, ставало досить холодно. Біля четвертої годин я сказав Ярику, що здаюся, мовляв, погода мене перемогла.

Коли ми повернулися на базу, суворо по закону «бутерброда», дощ припинився, і навіть крізь хмари пробивалося сонце.

Ярик вирішив показати майстер-клас з ловлі плотви на поплавкову вудку. Він зайшов по пояс у воду і за допомогою довгої вудки (3,9 м) перекидав важкий поплавець (10 г) за стіну прибережних водоростей. Як виявилося, цей спосіб працює: на кукурудзу регулярно ловилася добірна плотва.

11-08-18-03

Ближче до ночі пішов дуже сильний дощ з громом і блискавкою. З неба лилася просто стіна води.

На наступний день Ярик розбудив мене з першими променями сонця. Погода була традиційно похмура, парило, здавалося, ось-ось піде дощ. Швидко зібралися, спустили човен на воду і вирушили вгору проти течії.

Понад п’ять годин рибалили з човна. Благо, човен мав стаціонарну підлогу, на якій можна стояти, тому, що сидіти на човні ми вже не могли. Риболовля поступово протікала, міняли блешні, каталися по водосховищу. На наші приманки ловились виключно окуні.

Але час не стоїть на місці. О дванадцятій дня нам потрібно було з’їхати з будиночків. З небажанням, довелося повертатися на базу.

Більш детально рибальський процес можна подивитися на відео, викладеному нижче:

І хоч ніхто не зловив трофейної риби, ймовірно через постійну зміну погоди – то дощ, то сонце, зате враження від риболовлі у всіх склалися найпозитивніші. Було б чудово повторити її, але на більшу кількість днів.